Ludowy Bank Spółdzielczy w Obornikach

Menu

Nagłówek

Nawigacja

 

SZANOWNY KLIENCIE

 

 

Dotyczy:   wdrożenia nowych rozwiązań bankowości elektronicznej i migracji do nowego systemu, zmiany taryfy prowizji i opłat dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych

 

Szanowni Państwo,

 

         Uprzejmie informujemy, że w celu udostępnienia dodatkowych usług dla Klientów Ludowego Banku Spółdzielczego w Obornikach, nastąpi wdrożenie nowych rozwiązań bankowości elektronicznej i głównego systemu bankowego. W tym celu Bank przygotował ujednolicenie oferty produktowej i usługowej, która przewiduje:

  • wdrożenie nowego systemu bankowego i migrację (przeniesienie) danych do nowego systemu w dniach od 31 października do 3 listopada 2019 r,
  • wdrożenie nowej bankowości elektronicznej,
  • zmianę dotychczasowej taryfy prowizji i opłat.

Nowa taryfa prowizji i opłat będzie funkcjonować od dnia 04 listopada 2019 r.

Wszelkie informacje dotyczące zmian w regulacjach, proponowanej oferty, taryfy prowizji i opłat Banku oraz informacji o sytuacji finansowej Banku znajdą Państwo na naszej stronie internetowej www.lbsoborniki.pl.

Udostępnienie nowych rozwiązań bankowości elektronicznej nastąpi po zakończeniu migracji do nowego systemu bankowego, tj. od dnia 04 listopada 2019 r. Będzie to skutkować zmianami, które przedstawiamy poniżej.

 

NOWA FUNKCJONALNOŚĆ BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ

Logowanie do nowego systemu bankowości elektronicznej odbywać się będzie za pośrednictwem strony internetowej www.lbsoborniki.pl.

Wszelkie środki dostępu, z których korzystaliście Państwo dotychczas przestaną obowiązywać od dnia 1 listopada 2019 r.

Nowe identyfikatory do bankowości elektronicznej dla wszystkich Klientów zostaną dostarczone przez Pocztę Polską przed 01 listopada 2019r.

Hasło umożliwiające pierwsze logowanie w nowej bankowości elektronicznej zostanie wysłane w postaci kodu SMS w dniu 04 listopada 2019 r. Kod SMS będzie ważny przez 24 godziny. W przypadku klientów korzystających z listy TAN zachodzi konieczność zamiany środka autoryzacji transakcji na kody SMS. W związku z tym prosimy Państwa o jak najszybsze osobiste przybycie do Oddziału/Filii prowadzącej rachunek, celem uzupełnienia danych (tj. podanie nr telefonu) dla zapewnienia sobie ciągłości dostępu do bankowości elektronicznej. Nie dotyczy to Klientów już korzystających z autoryzacji transakcji za pomocą kodów SMS.

 

Wydanie nowych środków dostępu związane jest z technicznym wymogiem procesu migracji danych do nowego systemu oraz ze zwiększeniem bezpieczeństwa korzystania z bankowości internetowej. Szczegóły funkcjonalności systemu opisane są w „Przewodniku dla Klienta”, który opublikowany jest na stronie internetowej Banku www.lbsoborniki.pl – prosimy o zapoznanie się z jego treścią przed uruchomieniem nowego serwisu bankowości internetowej.

 

Począwszy od dnia 01 listopada 2019 r. do końca 31 grudnia 2019 r. dotychczasowa historia operacji będzie dostępna za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej eBankNet. Przypominamy, iż z poziomu bankowości elektronicznej jest możliwość eksportu historii operacji  do pliku PDF za poprzednie lata.

Jednocześnie informujemy, iż historia operacji wykonanych od dnia 01 listopada 2019 r. będzie dostępna w nowym systemie bankowości elektronicznej.

Nowa bankowość niesie ze sobą szereg korzyści począwszy od możliwości zlecania przelewów walutowych, zleceń natychmiastowych (ExpressElixir), obsługi BLIK jak też możliwości sprawnej obsługi i zarządzania kartami płatniczymi wydanymi do rachunku.

SGB mobilne3  SGB mobilne  SGB mobilne2  garmin Pay logo 1  SGB mobilne4  https://www.bankmillennium.pl/documents/10184/25351527/Express-Elixir-logo-d.gif/a6dbbbc5-e0f0-47a2-9637-f4bbcf30a127?t=1467882236053

 Dodatkowo dla Klientów od dnia 04 listopada 2019r. zostanie udostępniona aplikacja mobilna Token SGB, służąca do logowania i autoryzacji dyspozycji złożonych za pośrednictwem Bankowości elektronicznej. Instalowana jest na urządzeniach mobilnych typu smartfon lub tablet i jest udostępniona do pobrania ze sklepu - Google Play (Android) oraz App Store (iOS), w zależności od systemu operacyjnego urządzenia mobilnego. W celu zmiany sposobu logowania należy skontaktować się z Oddziałem Banku lub CallCenter.

 

NOWY NUMER RACHUNKU

Wdrożenie nowych rozwiązań nie łączy się z koniecznością zmiany numerów rachunków bankowych. W konsekwencji z dniem wprowadzenia nowej oferty nie zmieni się numer Państwa rachunku, który będzie widoczny po zalogowaniu do serwisu internetowego oraz na otrzymanym wyciągu z rachunku.

Informujemy również, że zmiana nie ma wpływu na funkcjonowanie kart płatniczych wydanych do rachunku – posiadane karty nadal będą ważne.

 

WSPARCIE KLIENTÓW W OKRESIE WDRAŻANIA NOWEJ OFERTY BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

Wprowadzenie ujednoliconej oferty bankowości elektronicznej i produktowej wiąże się z wprowadzeniem nowego systemu bankowego i bankowości elektronicznej, w związku z tym uprzejmie informujemy, że w trakcie wdrażania zmian mogą wystąpić okresowe problemy z logowaniem do systemów bankowości elektronicznej oraz funkcjonowaniem kart. Pragniemy Państwa zapewnić, iż dokładamy wszelkich starań, aby utrudnienia nie wystąpiły, a jeżeli zaistnieją, aby były dla Państwa jak najmniej uciążliwe.

W przypadku problemów i wątpliwości z Państwa strony, nasi Doradcy Call Center są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 22:00 pod numerami: 800 888 888 oraz (+48) 616472846 w zakresie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej. Informacje dotyczące zmian będziecie mogli Państwo uzyskać także w naszych placówkach bankowych w godzinach ich otwarcia.

 

Pragniemy zapewnić, iż dokładamy wszelkich starań, aby wprowadzenie nowego rozwiązania bankowości elektronicznej było przeprowadzone sprawnie, jednocześnie mając nadzieję, że nowa oferta bankowości elektronicznej spotka się z Państwa uznaniem.

 

Informujemy, że podczas migracji danych do nowego systemu w dniach od 31 października godz. 15:00 do 03 listopada 2019 r. system bankowości elektronicznej będzie niedostępny.

 

Z poważaniem

Zarząd Banku

wstecz

Kursy walut

Dane z dnia: 2019-11-14
1 CHF3.9501[kurs w górę]+0.0202
1 EUR4.2916[kurs w górę]+0.0066
1 GBP5.0130[kurs w górę]+0.0139
1 USD3.9011[kurs w górę]+0.0109

Banery

  • Logo

Ludowy Bank Spółdzielczy z siedzibą w Obornikach,
przy ulicy Powstańców Wlkp. 5,
wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda IX Wydział Gospodarczy

Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS: 0000081556,
Regon nr 000505757,
NIP 787-00-00-068.
SWIFT/BIC: GBWCPLPP

Licencja: CC BY 3.0

projekt i wykonanie: extranet